Post by krabmascverveles on Feb 15, 2022 17:44:44 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Mama: Let\u0027s cook! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Mama: Let\u0027s cook! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øge guld hack ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Mama: Let\u0027s cook! 2022 version ▞▞▞
Elskede madlavnings-mama-franchisen, men det var det, der svigtede dem, at de har vendt det til EA ved at være pengehungrende for, at vi skal købe deres opskrifter
5hans spil er så gammelt og kedeligt, hvad der nogensinde er sket med den anden, hvor du dybest set brændte dyr. Jeg kunne lide det ene lidt bedre, bortset fra at det var så så så så så gammelt, at det sandsynligvis tog det ud af app-butikken, fordi der nu var nogen, der spillede det.
إنها لعبة جميلة
Jeg husker den allerførste gang, jeg spillede dette spil for et stykke tid siden, nu har det lidt for mange elementer, og de nærmer sig dig alle på næsten samme tid, så nu sidder jeg fast i et forvirrende, hovedpinefremkaldende spil, fordi der er så meget, der kommer til mig på én gang fra det, hvis det blev stødt til at være mere forenklet og mindre bombarderende, vil jeg give det et nyt forsøg, men det er et fantastisk spil.
Cooking Mama: Let's cook! Izobraževalne igre vlqk
Der er ikke meget af forskellige ting at lave mad, og det er lidt kedeligt, så kan du tilføje flere ting, som jeg kan lave mad. Tusind tak!!!!!!!!!!😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍 😍😍
Dette spil har de mest aggressive mikrotransaktioner, jeg nogensinde har set. At spille dette er en øvelse i at undgå betalinger. Reddet fra 1 stjerne ved, at essensen af de gode gamle Cooking Mama-spil stadig er derinde. Du bliver dog nødt til at gå igennem en masse frustration og irritation for at finde det.
Gameplayet er fantastisk, det kan holde dig underholdt i timevis. Mit største problem er de ubønhørlige annoncer. Ud af ingenting vil du blive ramt af en fuldskærmsannonce, der ikke kan springes over, og jo længere du spiller, jo hyppigere bliver annoncerne. Det er fint at have valgfrie annoncer og indhold af mikrotransaktioner, men at skubbe en annonce ned i halsen på mig, når jeg er midt i noget, er meget desorienterende, og jeg har lukket appen mange gange midt i annoncen, fordi jeg var så frustreret.
For farverig. For forvirrende. Det er ikke kun madlavning, men også salg af ting, åbne en butik, havearbejde.. For mange ting at gøre på én gang. Ikke behageligt. Kompliceret.
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan ikke lide denne app..Når jeg ser dens billeder, tænkte jeg, at denne app er meget god til tympass..men den bliver kedelig..
Jeg ved ikke, om tiden altid har været så hurtig. Men det er for hurtigt, jeg kan ikke lave mad rigtigt længere på grund af hvor hurtigt uret går. Hvis du kunne sætte farten ned, ville det være bedre. Men det er et okay spil for mig nu.
Ligesom det spil, jeg plejede at spille på DS! Det eneste problem er, at det lukker ned, når du villigt har set annoncer eller spillet i et par timer. Nogle gange er kontrollerne kræsne og får dig til at miste din tid under udfordringer.
Jeg kan ikke lave mad i køkkenet. Hver gang jeg prøver, fryser den lige siden mojo-tingen udkom. Det har jeg ikke kunne åbne endnu. Hvad sker der?
Det er et meget meget sjovt spil. Der er så mange opskrifter som pommes frites, kage og nogle ikke-vegetabilske opskrifter, og ingredienserne og det trin, der bruges i dette spil, er ægte, så vi kan lave rigtige opskrifter ved at spille dette spil. Det er et sjovt 3D-spil, jeg kan lide dette spil så meget, så jeg vil give det ★★★★★ 5 stjerner.
At lave mad til mor er yndigt, men jeg var blevet presset af annoncer for at købe ekstra opskrifter, før jeg overhovedet havde haft muligheden for at spille NOGEN.
Det var sådan en fantastisk oplevelse at spille dette fantastiske multi-type gameplay, vi får tilpasset resturant, vi kan lave retter, vi kommer til at tage os af frugtplantager og farm og sidst men ikke mindst er fiskedelen. Det ene mirakel, jeg fandt, var, at det var en klage mindre gameplay, ingen tilføjer til forstyrret, ingen netbugs-problem, og ingen låste genstande, og jeg spiller det i timevis og timer igen og igen. Jeg anbefaler appen til alle madelskere og kokke. Please make its part 2 ville elske at spille☺️☺️☺️☺️🤩🤩🤩🤩
Cooking Mama: Let's cook! Izobraževalne igre vlqk
Hvorfor kan jeg ikke overføre mit fremskridtsspil? der er ingen overførselsdata i optionen. Ret det venligst
Det var ret godt, men jeg er irriteret over, at jeg nåede ret langt, men spillet blev opdateret af sig selv, og nu er hele mit spil væk. Jeg vil virkelig gerne spille det, men jeg vil ikke skulle starte det hele forfra
Det plejede at være godt, men de gør det dårligt. De bliver ved med at tilføje forfærdelige ting som komplicerede menuer og værre spilmekanik. De skulle bare lade det være, som det var, da det først kom ud, jeg savner virkelig at lave mad mor
Dette spil er forfærdeligt. intet som det er fantastisk Nintendo DS modstykke. skamme sig. gøre det bedre. min datter græder nu. Jeg håber du er glad.
Cooking Mama: Let's cook! Læring ntq
En klassiker, de mennesker, der klager over "køb i app", fordi de vil have, at det hele skal være gratis, dette spil er ligesom dem, der laver mad på konsoller, på de konsoller, madlavning mama er som et par hundrede, men det er ikke kun de lad dig downloade gratis, du kan stadig spille nogle måltider, det er dybest set en demo, men bedre, du betaler for den fulde version/dlc, hvad er der at klage over? De lader dig endda også slå annoncerne fra, hvis du har at græde, godt du kan spille de såkaldte gratis spil end dette
Cooking Mama: Let's cook! Læring ntq
så jeg plejede at spille dette spil langt tilbage, da jeg elskede det (gør det stadig). mit eneste problem er, at der sker alt for mange ting, dengang var det bare du lavede mad, og hvis du ville have flere retter, bare fortsæt med at lave mad. nu har spillet "frimærkemøder, kampagner, glad mad, fiskeri, restauranten osv." Jeg har ikke noget imod at have flere ting, jeg synes, det er fantastisk, men jeg føler, at det bare er for overvældende for mængden af ting, der dukker op i mit ansigt, når jeg åbne appen. alt i alt er det ikke et dårligt spil
Jeg elsker det her spil, men det er lidt irriterende, når jeg er færdig
min eneste kritik er, at du har den mad, du har brug for, men du får ikke retten, men ellers er dette spil fantastisk
Er helt vild med dette spil, men af en eller anden grund, hver gang en annonce afspilles, lukker den spillet ned, og jeg mister det, jeg lige har tjent, og må spille det igen og igen... nogle gange virker det ikke engang. Meget uheldigt.
Jeg elsker dette spil, og det er så nemt og dejligt, jeg elsker det meget, jeg kan godt lide det, men jeg vil stadig gerne have flere madlavningsspil, og jeg elsker det stadig, og det er så godt for mig og så sjovt, og maden, der laves, ser dejlig og lækker ud, men jeg ville ønske, at jeg lavede det i det virkelige liv.
Jeg er lige begyndt at lave mad, og jeg kan kun lave 5 måltider på en dag, og da jeg gik i butikken for at sælge min mad, taler spillet om, at det er udsolgt, når det skulle være fyldt.
Wow! Det fantastiske spil, jeg nogensinde har spillet. Du skal installere dette spil. Så mange opskrifter at lave mad og give mor og far. Høst afgrøderne, arbejd på en restaurant, spil minispil og udfordr Mama dojo. Tak til skaberne af spillet.😊😊
Okay, men jeg spillede den meget originale version på DS for mange år siden, så alle annoncer og nye ting giver ikke mening for mig. Jeg ville ønske, at den ikke havde udviklet sig så meget og holdt sig til sin originalitet. Stadig okay dog.
Når den nogensinde siger, at den har en opdatering, gør den det aldrig på min telefon
Det var mit yndlingsspil at spille på udebane, før annoncerne væltede ind og ændrede det hele. Det gør mig ked af det. Kun 2/5, knap tilfreds.
For mange muligheder, klokker og fløjter. For en nybegynder kan dette spil blive forvirrende, fordi det er mættet med for mange muligheder, modes, spillestile osv. Det er ikke en dårlig ting. Det kan dog blive så forvirrende for en nybegynder som mig at forstå det helt, fordi det har for mange muligheder, og det er ikke nemt.
Elskede at spille dette som barn. Jeg kan huske, at det til tider var afslappende. MEN denne mobilversion er så spækket med pop-ups, at den ødelægger oplevelsen. Forsøgte at ignorere det hele, men det gør så ondt i øjnene. Jeg nød gameplayet, men jeg vil afinstallere på grund af den rene mangel på subtilitet og modbydelige taktikker.
Save the Masters Arkády affj
Jeg elskede cooking mama-serien på nintendo. Denne er tæt på det, men der er AWYYYY for mange annoncer. Der er FOR ÅÅÅÅ mange tilbud om at se annoncer. Tingene sker alt for hurtigt. Dermed ikke sagt, at det er svært. På ethvert givet tidspunkt ser det ud til, at der foregår 15 forskellige ting på min skærm. Der er alt for travlt. Forny dette spil tak. Tag madlavningsmor tilbage til det, hun var.
Jeg hader spillet, fordi når du downloader det, spiser det så meget data, og når du spiller det, bliver du nødt til at købe ting med mange penge, og resten af kvitteringerne skal du vente i nogle måneder, før de åbner kvitteringerne. Uhhhg 😏 hvor irriterende
Jeg spillede dette og spiller stadig dette spil på min DS, og jeg troede, at download af denne app ville gøre det lettere at spille det originale spil, men det er intet som det originale spil! det stinker, det er super lyst, for mange ting i mit ansigt, og alt for mange ting dukker op hele tiden! Jeg anbefaler ikke dette spil det mindste!
Dette er uspilleligt. Spillet spammer skærmen med så mange ting, at jeg ikke ved, hvad fanden der sker. Det er ærgerligt, for selve madlavningsdelen er ret sjov, men det er en hovedpine at forstå 90 % af det affald, der sker over hele skærmen.